Páginas

SUN KISSED


The fun thing about the beach is that you can use clothes in ways you never usually do and look good. I went to Cancun for a long weekend and had the chance to experiment a little bit with my wardrobe.
Lo divertido de vestirte en la playa es que puedes usar la ropa de maneras que en la ciudad no puedes y verte bien. Me fui a Cancún en el puente y tuve la oportunidad de experimentar un poco con mi ropa. 


 In this outfit I'm wearing a DVF scarf/vest/foulard (Diane sure as hell knows how to make a woman happy). It is amazing for traveling because, you can use it a million different ways and it doesn't take up space while packing. I used it as a beach cover up. It was light, breezy and elegant, beach perfect! 
En este outfit estoy usando un chaleco/foulard/mascada de DVF. Es lo mejor para viajes por que lo puedes usar de mil maneras y ocupa cero espacio en la maleta. Lo use como salida de traje de baño. Es ligero, elegante y perfecto para la playa!







Top: American Apparel
Shorts: Urban Outfitters
Vest/Chaleco: DvF
Ear Cuff/ Arete: Urban Outfitters
Sunnies/Lentes de Sol: Prada
 As you know I'm a scarf freak. I use them all the time and in as many ways as possible. I always wanted to use it as a top but it never seemed city appropriate. I paired it with some light zara pants. I really loved how this outfit looked. Sometimes less is more, so I kept accessories to the minimum. 
 Como ya lo pueden saber, estoy obsesionada con las mascadas. Las uso todo el tiempo y de todas las maneras posibles. Siempre había querido usar una de blusa pero nunca parecia apropiado. La combine con unos pantalones ligeros de Zara. La verdad me encanto como quedo el outfit. Y como a veces menos es más, los accesorios los mantuve en el minimo. 






Scarf/Mascada: Hermes
Pants/Pantalones: Zara
Sunnies/Lentes de Sol: Prada

No hay comentarios:

Publicar un comentario